ساخت سایت عکس العمل گرا نقش مهمی در نوع پیمایش خزنده های موتور های کاوش داراهستند و گوگل آن را تحت عنوان فاکتور مهم در تعیین کاربرپسند بودن محتوای یک وب سایت در حیث می گیرد. امروزه غرض از بهینه سازی وبسایت برای موتور کاوش بیشتر بیانگر طراحی سایت در مشهد رابطه یوزرها و طریق تعامل آنها با وبسایت میباشد. گوگل و دیگر موتورهای کاوش شیوه های استاندارد و دقیقی برای اندازه گیری تجارب استفاده کننده از یک تارنما در هر دو ورژن دسکتاپ و دستگاه های گوشی داراهستند. Bounce rate یکی از مهم ترین عواملی میباشد که گوگل از آن برای گزینش نوع چگونگی محتوا و ماندگاری استفاده کننده در یک وبسایت و همینطور تشخیص تجربیات کاربر از تلفن همراه و غیر گوشی دارااست. هنگامی که Bounce rate تارنما در موبایل بالا رود گوگل متوجه میشود که محتوای تارنما شما برای مخاطب چگونگی قابل قبولی نداشته و خیلی زود وبسایت شمارا رخنه نموده و این عهدوپیمان را به شما میدهد که بیش تر از 60 درصد یوزرها هنگام رخنه سایت شما به سایت حریف تان که برخورد گرا بوده میروند. بنابراین برای چشم شدن در صفحه نتیجه ها موتورهای کاوش ( Search Engine Results Page ) طراحی وب سایت بصورت واکنشگرا نقش کلیدی داراست. رفتار گوشی در سایت برخورد گرا واپسین بروز رسانی های الگوریتم Mobilegeddon مرتبط با گوگل گوگل واپسین آپ تو دیت رسانی که برای الگوریتم Mobilegeddon جاری ساختن اعطا کرد مرتبط با 21 آوریل سال 2015 میباشد که مهم ترین تاثیر این آپدیت رسانی امتیاز و حق اولویت دادن به وب سایت هایی است که اکران بهتر و منعطفی در تلفن همراه های هوشمند و دیگر دستگاه های گوشی داراهستند. این آپ دیت رسانی درجه بندی بسیاری از سایت ها در جستجوهای گوشی را پایین اثر قرار داده می باشد. از سایر پیامد های آپ تو دیت رسانی Mobilegeddon این میباشد که گوگل به چشم شدن وب سایت ها در کاغذ نتایج خویش از روش تلفن های یاروهمدم مداقه متعددی میدهد، و درصورتیکه وب سایت شما عکس العمل گرا نباشد نسبت به آن بی مداقه خواهد بود. با دقت به گفته گوگل الگوریتم mobilegeddon بیشتراز 40 درصد در نتیجه ها جستجوی گوشی اثرگذار بوده هست. این در حالی می باشد که اثر الگوریتم پاندا ( google panda ) صرفا حدود 12% و الگوریتم پنگوئن ( google penguin ) هم حدود 4% بوده می باشد. پس فیض ای که می اقتدار گرفت این هست که طراحی وب عکس العمل گرا نقش مهمی در بهینه سازی ( seo ) دارااست و نباید از آن به آسانی سپری شد. مداقه موبایل به گفته گوگل، فعلا بیشتراز 50٪ از جستجوهای خویش را از روش دستگاه های موبایل اخذ می نماید. خویش گوگل هم تنی چند از ابزارها را برای کمک به مدیران وبسایت مهیا کرده است تا بتوانند mobile-friendliness بودن وب سایت خویش را آزمایش نموده و در شکل تائید نشدن از طرف گوگل اقدامات مایحتاج را اعمال دهند. یکیاز محبوب ترین این ابزار Mobile Friendly Test page میباشد که آدرس اینترنتی این ابزار کارآمد در پایین آمده می باشد. و می توانید با وارد نمودن نشانی سایت خویش سود آیتم تائید بودن یا این که نبودن واکنش گرایی سایت خویش را از نگاه گوگل مشاهده فرمائید. https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/ این ابزار عمدتا برای آزمایش فقط چند صفحه اینترنت در باطن تارنما شما مطلوب میباشد. در صورتیکه شما میخواهید تمام وبسایت خویش آزمایش نمایید، سفارش می شود که با اکانت کاربری خویش در گوگل وارد حساب خویش گردید و از روش ابزار اینترنت مستر گوگل، تارنما خویش را بطور کامل آزمایش و محاسبه کنید.
ساخت سایت عکس العمل گرا نقش مهمی در نوع پیمایش خزنده های موتور های کاوش داراهستند و گوگل آن را تحت عنوان فاکتور مهم در تعیین کاربرپسند بودن محتوای یک وب سایت در حیث می گیرد. امروزه غرض از بهینه سازی وبسایت برای موتور کاوش بیشتر بیانگر طراحی سایت در مشهد رابطه یوزرها و طریق تعامل آنها با وبسایت میباشد. گوگل و دیگر موتورهای کاوش شیوه های استاندارد و دقیقی برای اندازه گیری تجارب استفاده کننده از یک تارنما در هر دو ورژن دسکتاپ و دستگاه های گوشی داراهستند. Bounce rate یکی از مهم ترین عواملی میباشد که گوگل از آن برای گزینش نوع چگونگی محتوا و ماندگاری استفاده کننده در یک وبسایت و همینطور تشخیص تجربیات کاربر از تلفن همراه و غیر گوشی دارااست. هنگامی که Bounce rate تارنما در موبایل بالا رود گوگل متوجه میشود که محتوای تارنما شما برای مخاطب چگونگی قابل قبولی نداشته و خیلی زود وبسایت شمارا رخنه نموده و این عهدوپیمان را به شما میدهد که بیش تر از 60 درصد یوزرها هنگام رخنه سایت شما به سایت حریف تان که برخورد گرا بوده میروند. بنابراین برای چشم شدن در صفحه نتیجه ها موتورهای کاوش ( Search Engine Results Page ) طراحی وب سایت بصورت واکنشگرا نقش کلیدی داراست. رفتار گوشی در سایت برخورد گرا واپسین بروز رسانی های الگوریتم Mobilegeddon مرتبط با گوگل گوگل واپسین آپ تو دیت رسانی که برای الگوریتم Mobilegeddon جاری ساختن اعطا کرد مرتبط با 21 آوریل سال 2015 میباشد که مهم ترین تاثیر این آپدیت رسانی امتیاز و حق اولویت دادن به وب سایت هایی است که اکران بهتر و منعطفی در تلفن همراه های هوشمند و دیگر دستگاه های گوشی داراهستند. این آپ دیت رسانی درجه بندی بسیاری از سایت ها در جستجوهای گوشی را پایین اثر قرار داده می باشد. از سایر پیامد های آپ تو دیت رسانی Mobilegeddon این میباشد که گوگل به چشم شدن وب سایت ها در کاغذ نتایج خویش از روش تلفن های یاروهمدم مداقه متعددی میدهد، و درصورتیکه وب سایت شما عکس العمل گرا نباشد نسبت به آن بی مداقه خواهد بود. با دقت به گفته گوگل الگوریتم mobilegeddon بیشتراز 40 درصد در نتیجه ها جستجوی گوشی اثرگذار بوده هست. این در حالی می باشد که اثر الگوریتم پاندا ( google panda ) صرفا حدود 12% و الگوریتم پنگوئن ( google penguin ) هم حدود 4% بوده می باشد. پس فیض ای که می اقتدار گرفت این هست که طراحی وب عکس العمل گرا نقش مهمی در بهینه سازی ( seo ) دارااست و نباید از آن به آسانی سپری شد. مداقه موبایل به گفته گوگل، فعلا بیشتراز 50٪ از جستجوهای خویش را از روش دستگاه های موبایل اخذ می نماید. خویش گوگل هم تنی چند از ابزارها را برای کمک به مدیران وبسایت مهیا کرده است تا بتوانند mobile-friendliness بودن وب سایت خویش را آزمایش نموده و در شکل تائید نشدن از طرف گوگل اقدامات مایحتاج را اعمال دهند. یکیاز محبوب ترین این ابزار Mobile Friendly Test page میباشد که آدرس اینترنتی این ابزار کارآمد در پایین آمده می باشد. و می توانید با وارد نمودن نشانی سایت خویش سود آیتم تائید بودن یا این که نبودن واکنش گرایی سایت خویش را از نگاه گوگل مشاهده فرمائید. https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/ این ابزار عمدتا برای آزمایش فقط چند صفحه اینترنت در باطن تارنما شما مطلوب میباشد. در صورتیکه شما میخواهید تمام وبسایت خویش آزمایش نمایید، سفارش می شود که با اکانت کاربری خویش در گوگل وارد حساب خویش گردید و از روش ابزار اینترنت مستر گوگل، تارنما خویش را بطور کامل آزمایش و محاسبه کنید.