بایستی چه صفحاتی در سایتم بسازم؟
تا اینجا شمارا با بخش های مهم و کلیدی وبسایت آشنا کردیم. بهدنبال صفحه ها دیگری را به شما معرفی خوا هیم کرد:
1. ورقه درباره ما
جدیدا گوگل التفات متعددی به برگه درباره ما میدهد. می قدرت بیان کرد بیشتر یوزرها جدید وارد وب سایت، برای دستیابی داده ها کلی از وبسایت شما به کاغذ درباره ما مراجعه می نمایند. این شیت مشمول اطلاعاتی در زمینهی تجارت شما، رزومه و مثال شغل های مهم شما و … میباشد.
2. کاغذ تماس با ما
درین ورقه داده ها تماس قرار داده میگردد. همینطور درصورتیکه استحصال و کارتان جای حقیقی و واقعی نیز داشته باشد، نشانی بی نقص آن به هم پا نقشه گوگل دراین برگه قرار میگیرد.
3. شیت مغازه
این نصیب برای سایت هایی میباشد که تحت عنوان فروشگاه آنلاین عمل دارا هستند. درین ورقه همه تولید ها وب سایت نشان داده میشود. سفارش ما این میباشد که در شرایطیکه که تعداد و تنوع تولید ها شما معدود میباشد، لینک و پیوند تولید ها را در منوی وب سایت قرار دهید.
4. مثال امور
در شرایطیکه بیزنس شما به شکلی میباشد که خدماتی را ارائه می دهید و مثال شغل دارید، بهتراست پیوند شیت مثال شغل را در منوی تارنما قرار دهید. طراحي سايت در مشهد نصیب مثال شغل این قابلیت را به یوزرها میدهد تا به راحتی شمارا تحقیق کرده و پشت گرمی بیشتری نیز به شما نمایند. برای مثال در ورقه " مثال شغل های طراحی وب " میتوانید مثال شغل های اینترنت پویا را ببینید.
5. صفحه ها مجموعهبندی نوشته ی علمی و فرآورده
فرقی ندارد که وب سایت شما محصولی را ارائه میدهد یا این که فقط نوشته ی علمی پایه میباشد، به هر هم اکنون می بایست برای آنها گروه بندی اصولی ساخت و ساز فرمائید. با این عمل یوزرها سریع خیس به آنچه میخواهند دسترسی پیدا می نمایند و سردرگم نخواهند شد. درصورتی که به تارنما دیجی محصول رجوع نمایید گروه بندی های مختلفی را در نصیب دکان، ساید توشه و منوی تارنما خواهید روءیت کرد.
6. تعرفه و ارزشها
برای سرویس ها یا این که محصولی که ارائه می دهید، تعرفه معین فرمائید و برا سهولت استفاده کننده لیستی از تعرفه ها را در شیت ای مستقل قرار دهید. به عنوان مثال در ورقه بها ساخت سایت با وردپرس، لیست بی نقص مخارج ساخت سایت را برای شما فراهم کرده ایم.
7. سایدبار تارنما
سایدبار به نوار کناری سمت چپ یا این که راست یک وبسایت گفته میشود که در اصل از آن تحت عنوان تبلیغات استعمال میگردد؛ در ساید توشه می اقتدار داده های عددی بازدید وب سایت، لینک و پیوند به صفحه ها اصلی، بنر تبلیغاتی و ... قرار بخشید.
بعضی از وب سایت ها با دقت به نوع کاربردی که دارا هستند و همینطور وسعت تبلیغات، بیش تر از یک سایدبار داراهستند. ولی بدین نکته دقت نمایید که سایدبار دقیقا مانند فوتر و هدر وبسایت، یک جز اثبات بوده و در همگی صفحه ها قابل مشاهده میباشد. درصورتی که وبسایت شما وردپرسی باشد، میتوانید به راحتی سایدبارهای زیادی را ساخت نمائید. در شرایطیکه کالا یا این که سرویس ها خاصی را در وب سایت خویش عرضه میکنید که بایستی دائما در رویت کرد استفاده کننده باشد، آن را در بخش سایدبار به اکران بگذارید.
8. جعبه کاوش
یکیاز دیگر از اجزا اصلی وب سایت، جعبه کاوش یا این که امکان کاوش توسعه یافته در وبسایت میباشد. این امکان به ویژه برای وبسایت های فروشگاهی یا این که آموزشی بسیار التفات متعددی دارااست. به امداد جعبه کاوش مخاطب میتواند در حین سریعتری به آنچه میخواهد دسترسی پیدا نماید. خلال این غربال کاوش توسعه یافته تولیدها در وب سایت های فروشگاهی نیز به عنوان مثال مفاد بسیار اساسی میباشد که می بایست در طراحی وب گنجانده گردد.
9. ورقه سوال های متداول
از سایر صفحه های اساسی تارنما میتوان به برگه سوالهای متداول اشاره نمود؛ ممکن میباشد یوزرها سوال های متعددی در ارتباط طرز ارائه سرویس ها یا این که محصول ها شما داشته باشند. از طرفی تمایلی هم برای زنگ زدن نداشته باشند و شما نیز مجال کافی برای پاسخگویی به آنها نداشته باشید. ولی با دیزاین سوال ها متداول، میتوانید به کلیه سوال ها احتمالی یوزرها جواب بدهید.
بایستی چه صفحاتی در سایتم بسازم؟
تا اینجا شمارا با بخش های مهم و کلیدی وبسایت آشنا کردیم. بهدنبال صفحه ها دیگری را به شما معرفی خوا هیم کرد:
1. ورقه درباره ما
جدیدا گوگل التفات متعددی به برگه درباره ما میدهد. می قدرت بیان کرد بیشتر یوزرها جدید وارد وب سایت، برای دستیابی داده ها کلی از وبسایت شما به کاغذ درباره ما مراجعه می نمایند. این شیت مشمول اطلاعاتی در زمینهی تجارت شما، رزومه و مثال شغل های مهم شما و … میباشد.
2. کاغذ تماس با ما
درین ورقه داده ها تماس قرار داده میگردد. همینطور درصورتیکه استحصال و کارتان جای حقیقی و واقعی نیز داشته باشد، نشانی بی نقص آن به هم پا نقشه گوگل دراین برگه قرار میگیرد.
3. شیت مغازه
این نصیب برای سایت هایی میباشد که تحت عنوان فروشگاه آنلاین عمل دارا هستند. درین ورقه همه تولید ها وب سایت نشان داده میشود. سفارش ما این میباشد که در شرایطیکه که تعداد و تنوع تولید ها شما معدود میباشد، لینک و پیوند تولید ها را در منوی وب سایت قرار دهید.
4. مثال امور
در شرایطیکه بیزنس شما به شکلی میباشد که خدماتی را ارائه می دهید و مثال شغل دارید، بهتراست پیوند شیت مثال شغل را در منوی تارنما قرار دهید. طراحي سايت در مشهد نصیب مثال شغل این قابلیت را به یوزرها میدهد تا به راحتی شمارا تحقیق کرده و پشت گرمی بیشتری نیز به شما نمایند. برای مثال در ورقه " مثال شغل های طراحی وب " میتوانید مثال شغل های اینترنت پویا را ببینید.
5. صفحه ها مجموعهبندی نوشته ی علمی و فرآورده
فرقی ندارد که وب سایت شما محصولی را ارائه میدهد یا این که فقط نوشته ی علمی پایه میباشد، به هر هم اکنون می بایست برای آنها گروه بندی اصولی ساخت و ساز فرمائید. با این عمل یوزرها سریع خیس به آنچه میخواهند دسترسی پیدا می نمایند و سردرگم نخواهند شد. درصورتی که به تارنما دیجی محصول رجوع نمایید گروه بندی های مختلفی را در نصیب دکان، ساید توشه و منوی تارنما خواهید روءیت کرد.
6. تعرفه و ارزشها
برای سرویس ها یا این که محصولی که ارائه می دهید، تعرفه معین فرمائید و برا سهولت استفاده کننده لیستی از تعرفه ها را در شیت ای مستقل قرار دهید. به عنوان مثال در ورقه بها ساخت سایت با وردپرس، لیست بی نقص مخارج ساخت سایت را برای شما فراهم کرده ایم.
7. سایدبار تارنما
سایدبار به نوار کناری سمت چپ یا این که راست یک وبسایت گفته میشود که در اصل از آن تحت عنوان تبلیغات استعمال میگردد؛ در ساید توشه می اقتدار داده های عددی بازدید وب سایت، لینک و پیوند به صفحه ها اصلی، بنر تبلیغاتی و ... قرار بخشید.
بعضی از وب سایت ها با دقت به نوع کاربردی که دارا هستند و همینطور وسعت تبلیغات، بیش تر از یک سایدبار داراهستند. ولی بدین نکته دقت نمایید که سایدبار دقیقا مانند فوتر و هدر وبسایت، یک جز اثبات بوده و در همگی صفحه ها قابل مشاهده میباشد. درصورتی که وبسایت شما وردپرسی باشد، میتوانید به راحتی سایدبارهای زیادی را ساخت نمائید. در شرایطیکه کالا یا این که سرویس ها خاصی را در وب سایت خویش عرضه میکنید که بایستی دائما در رویت کرد استفاده کننده باشد، آن را در بخش سایدبار به اکران بگذارید.
8. جعبه کاوش
یکیاز دیگر از اجزا اصلی وب سایت، جعبه کاوش یا این که امکان کاوش توسعه یافته در وبسایت میباشد. این امکان به ویژه برای وبسایت های فروشگاهی یا این که آموزشی بسیار التفات متعددی دارااست. به امداد جعبه کاوش مخاطب میتواند در حین سریعتری به آنچه میخواهد دسترسی پیدا نماید. خلال این غربال کاوش توسعه یافته تولیدها در وب سایت های فروشگاهی نیز به عنوان مثال مفاد بسیار اساسی میباشد که می بایست در طراحی وب گنجانده گردد.
9. ورقه سوال های متداول
از سایر صفحه های اساسی تارنما میتوان به برگه سوالهای متداول اشاره نمود؛ ممکن میباشد یوزرها سوال های متعددی در ارتباط طرز ارائه سرویس ها یا این که محصول ها شما داشته باشند. از طرفی تمایلی هم برای زنگ زدن نداشته باشند و شما نیز مجال کافی برای پاسخگویی به آنها نداشته باشید. ولی با دیزاین سوال ها متداول، میتوانید به کلیه سوال ها احتمالی یوزرها جواب بدهید.