loading...

مرجع طراحی سایت حرفه ای

بازدید : 3
پنجشنبه 7 تير 1403 زمان : 10:10

این بخش از تارنما جایی میباشد که شما می‌خواهید محتوای مهم خویش را در آن قرار دهید. مهمترین نصیب محتوا که بازدیدکنندگان شما موردنیاز میباشد آن را ببینند. مقصود نخستین از محتوای اساسی شما این میباشد که بازدیدکنندگان خویش را مجاب نمایید برای دریافت اطلاعات بیشتر اندیشه نمایند و ببینند که شما چه چیزی برای ارائه دارید. محتوای اساسی شما بایستی بدیهی، مختصر و معلوم باشد. طراحی سایت در مشهد درین نصیب به نظارت آحاد موادسازنده مو جود بخش بالای برگه نخستین وب سایت میپردازیم

تیتر مهم
در یک پاراگراف شما می بایست پاسخگوی سوالی باشید که کلیه بازدیدکنندگان شما به‌دنبال آن میباشند و بگویید عمل بیزنس شما چیست. یک تیتر عالی بدین پرسش داغ جواب می‌دهد در فیض مورد نیاز میباشد به گونه ای بی نقص، کوتاه و مشخص و معلوم، تعریف کننده آنچه شما اجرا می دهید باشد. در صورتی‌که نمی دانید چه چیزی بنویسید، کوشش فرمایید از مشتریان بپرسید چرا آن‌ها به سایت شما بازگشت کرده اند، شما میتوانید به راحتی لغات را از گویش آنها بشنوید و از آنان برای تیتر خویش به کارگیری نمائید. از حیث بهینه سازی نیز خوب میباشد این تیتر باطن تگ h1 قرار گیرد.

تیتر جزئی
شما این مجال را دارید سرویس یا این که متاع خویش را با توضیح بیشتر در نصیب تیتر جزئی مطرح نمایید. توضیح کوتاه می بایست پاسخگوی این پرسش باشد چه مشکلاتی را برای اینجانب حل میکنید؟ تصویر ذیل یک مثال عالی از تیتر جزئی اثر گذار را نشانه می‌دهد و در یک عبارت کوتاه ذکر می نماید که به چه شکل تولیدها و سرویس ها ما به شما یاری می نماید

دکمه Call to Action
یک Call to Action به مشتری جهت میدهد و از وی میخواهد که کاری ایفا دهد تا به مرحله آجل برود. از همه گیرترین call to action ها می شود به "باماتماس بگیرید" یا این که" کلیک فرمایید تا به طور بدون پول ارزش رادریافت نمائید" باشد.

دکمه call to action را می شود به نماد دهنده جهت در تابلوهای ارشادوراهنمایی رانندگی تشبیه کرد

ما این تابلوها و نشانه گر ها را در معاش روزانه خویش بسیار اثرگذار میدانیم و از آن‌ها به کارگیری میکنیم پس چرا نباید از وجود آن‌ها در سایت خویش به کارگیری فرمائید تا مشتریان مطلع شوند شما چه کاری جاری ساختن می دهید و بایستی به کجای سایت شما رمز بزنند. از مشتریان خویش انتظار نداشته باشید که بدانند در مرحله آن‌گاه می بایست چه نمایند. شما می‌خواهید بازدید کنندگانتان به طور بصری متوجه شوند که مرحله آینده وجود دارااست که می‌توانند وارد آن شوند، در سود هیچ زمان شرم ساری نکشید که بخواهید به بازدیدکنندگان وبسایت خویش امداد نمایید که در مرحله بعد از آن چکار نمایند.

فکر کنید

شما بصورت تصادفی یک رستوران پیدا میکنید و دم در منو را می‌بینید. شما وارد میشوید و میبینید مهماندار به عبارتی جا رمز مکان خودش ایستاده میباشد البته چیزی نمی گوید. وی بصورت پیش فرض ازشما نمی پرسدکه شما یک‌سری نفر می‌باشید؟ همچنین شما‌را به محل مطلوب برای نشستن هدایت نمی نماید.

شما به عبارتی جا خشکتان می‌زند و از خودتان میپرسید الان چه فعالیت کنم؟

آیا این شرایط به شما حس خیر و خوبی درخصوص استحصال وکار آن رستوران دست می‌دهد؟

آیا رمانتیک که از استخراج وکار می‌کنید دوست داشتنی میباشد؟

موضوع کلیدی این میباشد که شما بصورت مداوم با بازدیدکنندگان خویش در زمینه ی باشید و به آن‌ها بگویید چه شغل نمایند، هدایتشان را به سمت مرحله آینده بر ذمه گرفته که در فیض با آنها ارتباط صمیمانه ای برقرارکنید. این مورد میتواند به شدت شانس شمارا جهت یافتن مشتریان نو ارتقا دهد.

از تصاویر و ویدیو جهت رساندن پیغام به کار گیری نمائید
عموم بصورت طبیعی جذب گونه های بصری مانند تصاویر و کلیپ میشوند، درنتیجه این یک رویه خوب جهت نشانه دادن کلیت بیزنس خویش یار با ساخت‌و‌ساز یک احساس بهتر در مشتری است. این قضیه بسیار دارای اهمیت میباشد که تصاویر و ویدئوهایی که از آنان استعمال می‌کنید مرتبط به تارنما شما باشد. در شرایطی‌که آنها بی جهت آنجا قرار بگیرند یا این که به ارتقا برندینگ شما و یا این که رساندن پیام شما یاری نمیکنند از به کارگیری آنان صرف حیث فرمایید و مدام این قضیه را مدنظر قرار دهید که خوب میباشد وبسایت خویش را منزه نگه دارید تا آنکه آن را لبریز فرمائید از چیزهایی که سودمند نیستند.

این بخش از تارنما جایی میباشد که شما می‌خواهید محتوای مهم خویش را در آن قرار دهید. مهمترین نصیب محتوا که بازدیدکنندگان شما موردنیاز میباشد آن را ببینند. مقصود نخستین از محتوای اساسی شما این میباشد که بازدیدکنندگان خویش را مجاب نمایید برای دریافت اطلاعات بیشتر اندیشه نمایند و ببینند که شما چه چیزی برای ارائه دارید. محتوای اساسی شما بایستی بدیهی، مختصر و معلوم باشد. طراحی سایت در مشهد درین نصیب به نظارت آحاد موادسازنده مو جود بخش بالای برگه نخستین وب سایت میپردازیم

تیتر مهم
در یک پاراگراف شما می بایست پاسخگوی سوالی باشید که کلیه بازدیدکنندگان شما به‌دنبال آن میباشند و بگویید عمل بیزنس شما چیست. یک تیتر عالی بدین پرسش داغ جواب می‌دهد در فیض مورد نیاز میباشد به گونه ای بی نقص، کوتاه و مشخص و معلوم، تعریف کننده آنچه شما اجرا می دهید باشد. در صورتی‌که نمی دانید چه چیزی بنویسید، کوشش فرمایید از مشتریان بپرسید چرا آن‌ها به سایت شما بازگشت کرده اند، شما میتوانید به راحتی لغات را از گویش آنها بشنوید و از آنان برای تیتر خویش به کارگیری نمائید. از حیث بهینه سازی نیز خوب میباشد این تیتر باطن تگ h1 قرار گیرد.

تیتر جزئی
شما این مجال را دارید سرویس یا این که متاع خویش را با توضیح بیشتر در نصیب تیتر جزئی مطرح نمایید. توضیح کوتاه می بایست پاسخگوی این پرسش باشد چه مشکلاتی را برای اینجانب حل میکنید؟ تصویر ذیل یک مثال عالی از تیتر جزئی اثر گذار را نشانه می‌دهد و در یک عبارت کوتاه ذکر می نماید که به چه شکل تولیدها و سرویس ها ما به شما یاری می نماید

دکمه Call to Action
یک Call to Action به مشتری جهت میدهد و از وی میخواهد که کاری ایفا دهد تا به مرحله آجل برود. از همه گیرترین call to action ها می شود به "باماتماس بگیرید" یا این که" کلیک فرمایید تا به طور بدون پول ارزش رادریافت نمائید" باشد.

دکمه call to action را می شود به نماد دهنده جهت در تابلوهای ارشادوراهنمایی رانندگی تشبیه کرد

ما این تابلوها و نشانه گر ها را در معاش روزانه خویش بسیار اثرگذار میدانیم و از آن‌ها به کارگیری میکنیم پس چرا نباید از وجود آن‌ها در سایت خویش به کارگیری فرمائید تا مشتریان مطلع شوند شما چه کاری جاری ساختن می دهید و بایستی به کجای سایت شما رمز بزنند. از مشتریان خویش انتظار نداشته باشید که بدانند در مرحله آن‌گاه می بایست چه نمایند. شما می‌خواهید بازدید کنندگانتان به طور بصری متوجه شوند که مرحله آینده وجود دارااست که می‌توانند وارد آن شوند، در سود هیچ زمان شرم ساری نکشید که بخواهید به بازدیدکنندگان وبسایت خویش امداد نمایید که در مرحله بعد از آن چکار نمایند.

فکر کنید

شما بصورت تصادفی یک رستوران پیدا میکنید و دم در منو را می‌بینید. شما وارد میشوید و میبینید مهماندار به عبارتی جا رمز مکان خودش ایستاده میباشد البته چیزی نمی گوید. وی بصورت پیش فرض ازشما نمی پرسدکه شما یک‌سری نفر می‌باشید؟ همچنین شما‌را به محل مطلوب برای نشستن هدایت نمی نماید.

شما به عبارتی جا خشکتان می‌زند و از خودتان میپرسید الان چه فعالیت کنم؟

آیا این شرایط به شما حس خیر و خوبی درخصوص استحصال وکار آن رستوران دست می‌دهد؟

آیا رمانتیک که از استخراج وکار می‌کنید دوست داشتنی میباشد؟

موضوع کلیدی این میباشد که شما بصورت مداوم با بازدیدکنندگان خویش در زمینه ی باشید و به آن‌ها بگویید چه شغل نمایند، هدایتشان را به سمت مرحله آینده بر ذمه گرفته که در فیض با آنها ارتباط صمیمانه ای برقرارکنید. این مورد میتواند به شدت شانس شمارا جهت یافتن مشتریان نو ارتقا دهد.

از تصاویر و ویدیو جهت رساندن پیغام به کار گیری نمائید
عموم بصورت طبیعی جذب گونه های بصری مانند تصاویر و کلیپ میشوند، درنتیجه این یک رویه خوب جهت نشانه دادن کلیت بیزنس خویش یار با ساخت‌و‌ساز یک احساس بهتر در مشتری است. این قضیه بسیار دارای اهمیت میباشد که تصاویر و ویدئوهایی که از آنان استعمال می‌کنید مرتبط به تارنما شما باشد. در شرایطی‌که آنها بی جهت آنجا قرار بگیرند یا این که به ارتقا برندینگ شما و یا این که رساندن پیام شما یاری نمیکنند از به کارگیری آنان صرف حیث فرمایید و مدام این قضیه را مدنظر قرار دهید که خوب میباشد وبسایت خویش را منزه نگه دارید تا آنکه آن را لبریز فرمائید از چیزهایی که سودمند نیستند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 206
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 25
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 424
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 584
  • بازدید ماه : 1378
  • بازدید سال : 50285
  • بازدید کلی : 53295
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی