loading...

مرجع طراحی سایت حرفه ای

بازدید : 6
يکشنبه 26 فروردين 1403 زمان : 10:25

اعتنا کردین وارد هر اداره‌ای می‌شیم در حالتی که فردی پیدا بشه که بیشتر به سؤالات عموم جواب بده عموم بیشتر دورش گردآوری میشن، طراحی سایت در مشهد همش ازش سؤال می‌کنن. در دنیای اینترنت هم همینطوره، هر چه بیشتر بتونیم پاسخ سؤالات مخاطب هارو بدیم کاربرهای بیشتری بهمون مراجعه می کنن و ترافیک بیشتری خوا هیم داشت که برای seo وب سایت خیلی مفیده!

اکنون ضمن ساخت و ساز محتوا به طور نوشته ی علمی، یک نحوه دیگه هم می باشد که می‌تونیم کوتاه پاسخ سؤال استفاده کننده هامون رو بدیم که اسمش است سوال های متداول و یا این که FAQ. درحال حاضر در‌حالتی که بتونیم به صدق این سوالهای متداول رو پیدا کنیم و بنویسیم می‌تونیم کاربرهای متعددی رو به سمت سایتمون بکشونیم.

امروز قصد داریم یک سری تکنیک برای تایپ کردن برگه سوال ها متداول بهتون خاطر بدیم که چطوری بنویسیم و حتی از کجا پیدا کنیمشون. پس تا پایان با ما یار باشید.

فاکتور های ما یحتاج تایپ کردن سوال های متداول
برای تایپ کردن شیت سوالهای متداول وبسایت که بتونیم به نیکی پاسخ کاربرهای متعددی رو بدیم می بایست اعمال تعدادی فاکتور رو مدنظر داشته باشیم:

۱- حواسمون به سؤال‌هایی که به وسیله مشتریانمون یا این که استفاده کننده روزانه ازمون پرسیده میشه باشه

۲- به وبسایت رقبا راز بزنیم و به سؤال‌های مخاطب هاشون رو پژوهش کنیم

۳- معمولی و کاربردی بنویسیم

۴- از پیشنهادهای گوگل به کار گیری کنیم

۵- سوالهای متداول رو مجموعه بندی کنیم

۶- سؤال‌های پر طرفدار و برگزیده رو مشخص و معلوم کنیم

۷-در شکل نیاز لینک و پیوند داخلشون قرار بدیم

پیرو به توضیح تک‌تک این مورد ها می پردازیم و پژوهش می کنیم که هر کدوم از این مفاد رو چطوری رعایت کنیم.

فاکتور نخستین | توجه به سؤال‌های یوزرها و مشتریان
به سؤال‌های استفاده کننده هامون در درون مطالبی که منتشر کردیم توجه کنیم و بیایم در مقاله‌ها آجل که می‌نویسیم به پرتکرار ترین هاشون در پوسته سوال ها متداول پاسخ بدیم. به صورت نمونه ما نوشته‌ی علمی‌ای در زمینه ی ارزش پروژه بهینه سازی نوشتیم و چند دفعه ازمون سؤال گردیده ” هزینه بهینه سازی چجوری به حساب آوردن میشه؟ “. در اینجا ما می‌تونیم از این مجال استعمال کنیم و باطن همون مقاله یا این که در مطالب مربوط به این مورد که بعدا می‌نویسیم در پوسته سوالهای متداول در انتهای نوشته‌ی علمی بدین پرسش و سایر سوالات لبریز تکرار پاسخ بدیم.


بعضی وقت ها از ما سؤال‌هایی پرسیده میشه که قابلیت و امکان این رو دارن که براشون یک محتوای غیروابسته بنویسیم، به صورت نمونه در‌حالتی که یک تعداد کاربری در خصوص تشکیل داد بک لینک و پیوند سؤال می‌کنن این صحیح وجود ندارد که باطن سؤال‌های متداول پاسخ بدیم و خوب می باشد یک محتوای منحصربه‌فرد تو این مسئله بنویسیم.

نکته: به طبعً نباید تو پست‌های مرتبط که درآینده تکثیر می‌دیم سؤالات رو پاسخ بدیم، می‌تونیم به عبارتی مطلبی که نوشتیم رو به‌روزرسانی کنیم و دوباره تکثیر بدیم. از حیث اکثری از متخصصانی که مشورت بهینه سازی ارائه می‌دهند این فعالیت روی بهبود seo خیلی اثر داره و همینطور این شغل از دید گوگل تکان مثبتی می‌باشد و برای ما امتیازهایی رو هم به یاور داره. نسبت به استراتژی که مشخص و معلوم کردین یکی نحوه‌ها رو گزینش نمایید.

یادتون باشه پاسخ به سوالهای متداول رو با آری و نه استارت نمایید و کارایی فرمایید تعداد لغات جواب‌های شما بیشتراز صد واژه نشه.

فاکتور دوم | اینترنت‌وبسایت رقبا، دوست امداد کننده شما
مدام ممکن وجود ندارد ما پس از نشر هر محتوایی بتونیم سؤال‌های کاربرها رو درباره ی با موضوعی که نوشتیم ببینیم و یا این که حتی یک کمپانی seo با تارنما نو تأسیس هستیم و هنوز نتونستیم به سکو‌ای برسیم که تعامل با استفاده کننده هارو اخذ کرده باشیم و ازمون سؤالی پرسیده گردیده باشه.

اعتنا کردین وارد هر اداره‌ای می‌شیم در حالتی که فردی پیدا بشه که بیشتر به سؤالات عموم جواب بده عموم بیشتر دورش گردآوری میشن، طراحی سایت در مشهد همش ازش سؤال می‌کنن. در دنیای اینترنت هم همینطوره، هر چه بیشتر بتونیم پاسخ سؤالات مخاطب هارو بدیم کاربرهای بیشتری بهمون مراجعه می کنن و ترافیک بیشتری خوا هیم داشت که برای seo وب سایت خیلی مفیده!

اکنون ضمن ساخت و ساز محتوا به طور نوشته ی علمی، یک نحوه دیگه هم می باشد که می‌تونیم کوتاه پاسخ سؤال استفاده کننده هامون رو بدیم که اسمش است سوال های متداول و یا این که FAQ. درحال حاضر در‌حالتی که بتونیم به صدق این سوالهای متداول رو پیدا کنیم و بنویسیم می‌تونیم کاربرهای متعددی رو به سمت سایتمون بکشونیم.

امروز قصد داریم یک سری تکنیک برای تایپ کردن برگه سوال ها متداول بهتون خاطر بدیم که چطوری بنویسیم و حتی از کجا پیدا کنیمشون. پس تا پایان با ما یار باشید.

فاکتور های ما یحتاج تایپ کردن سوال های متداول
برای تایپ کردن شیت سوالهای متداول وبسایت که بتونیم به نیکی پاسخ کاربرهای متعددی رو بدیم می بایست اعمال تعدادی فاکتور رو مدنظر داشته باشیم:

۱- حواسمون به سؤال‌هایی که به وسیله مشتریانمون یا این که استفاده کننده روزانه ازمون پرسیده میشه باشه

۲- به وبسایت رقبا راز بزنیم و به سؤال‌های مخاطب هاشون رو پژوهش کنیم

۳- معمولی و کاربردی بنویسیم

۴- از پیشنهادهای گوگل به کار گیری کنیم

۵- سوالهای متداول رو مجموعه بندی کنیم

۶- سؤال‌های پر طرفدار و برگزیده رو مشخص و معلوم کنیم

۷-در شکل نیاز لینک و پیوند داخلشون قرار بدیم

پیرو به توضیح تک‌تک این مورد ها می پردازیم و پژوهش می کنیم که هر کدوم از این مفاد رو چطوری رعایت کنیم.

فاکتور نخستین | توجه به سؤال‌های یوزرها و مشتریان
به سؤال‌های استفاده کننده هامون در درون مطالبی که منتشر کردیم توجه کنیم و بیایم در مقاله‌ها آجل که می‌نویسیم به پرتکرار ترین هاشون در پوسته سوال ها متداول پاسخ بدیم. به صورت نمونه ما نوشته‌ی علمی‌ای در زمینه ی ارزش پروژه بهینه سازی نوشتیم و چند دفعه ازمون سؤال گردیده ” هزینه بهینه سازی چجوری به حساب آوردن میشه؟ “. در اینجا ما می‌تونیم از این مجال استعمال کنیم و باطن همون مقاله یا این که در مطالب مربوط به این مورد که بعدا می‌نویسیم در پوسته سوالهای متداول در انتهای نوشته‌ی علمی بدین پرسش و سایر سوالات لبریز تکرار پاسخ بدیم.


بعضی وقت ها از ما سؤال‌هایی پرسیده میشه که قابلیت و امکان این رو دارن که براشون یک محتوای غیروابسته بنویسیم، به صورت نمونه در‌حالتی که یک تعداد کاربری در خصوص تشکیل داد بک لینک و پیوند سؤال می‌کنن این صحیح وجود ندارد که باطن سؤال‌های متداول پاسخ بدیم و خوب می باشد یک محتوای منحصربه‌فرد تو این مسئله بنویسیم.

نکته: به طبعً نباید تو پست‌های مرتبط که درآینده تکثیر می‌دیم سؤالات رو پاسخ بدیم، می‌تونیم به عبارتی مطلبی که نوشتیم رو به‌روزرسانی کنیم و دوباره تکثیر بدیم. از حیث اکثری از متخصصانی که مشورت بهینه سازی ارائه می‌دهند این فعالیت روی بهبود seo خیلی اثر داره و همینطور این شغل از دید گوگل تکان مثبتی می‌باشد و برای ما امتیازهایی رو هم به یاور داره. نسبت به استراتژی که مشخص و معلوم کردین یکی نحوه‌ها رو گزینش نمایید.

یادتون باشه پاسخ به سوالهای متداول رو با آری و نه استارت نمایید و کارایی فرمایید تعداد لغات جواب‌های شما بیشتراز صد واژه نشه.

فاکتور دوم | اینترنت‌وبسایت رقبا، دوست امداد کننده شما
مدام ممکن وجود ندارد ما پس از نشر هر محتوایی بتونیم سؤال‌های کاربرها رو درباره ی با موضوعی که نوشتیم ببینیم و یا این که حتی یک کمپانی seo با تارنما نو تأسیس هستیم و هنوز نتونستیم به سکو‌ای برسیم که تعامل با استفاده کننده هارو اخذ کرده باشیم و ازمون سؤالی پرسیده گردیده باشه.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 41347
  • بازدید سال : 43354
  • بازدید کلی : 46364
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی