loading...

مرجع طراحی سایت حرفه ای

بازدید : 8
سه شنبه 21 فروردين 1403 زمان : 10:48

7- تکنیک های ماهر بودن را در تارنما مد حیث قرار دهید
محور یک سایت فروشگاهی اینترنتی این میباشد که شما از بازدید کننده بخواهید که چیزی را از شما بخرد. در فیض، از آن‌ها می‌خواهید که داده ها حساس مانند داده ها طراحی سایت در مشهد کارت اعتباری خویش را تحویل دهند. در شرایطی‌که سایت شما ماهر نباشد و تمامی چیز ظریف پیاده سازی نشده باشد، یوزرها این عمل را اجرا نداده و خرید را تصویب نمی‌کنند. در صورتی‌که می‌خواهید احساس اتکا را در مشتریان خویش بیدار نمایید، سپرده گذاری در یک تارنما حرفه‌ای ضروری میباشد و در حالتی که می‌خواهید دکان کسب و کار الکترونیک شما پیروز گردد، تولید این اتکا ضروری میباشد.
مراد ما از حرفه‌ای چیست؟ تارنما شما نباید دارنده خطا املایی باشد. خوب میباشد که فونت ها، پالت های رنگی و پاورقی ها را به نحوی پیاده سازی فرمائید که سازش بالایی داشته باشند. عکس های شما نباید طوری به حیث برسند که انگار آن‌ها‌را روی یک iPhone 5 دیرین گرفته اید.
نکته این میباشد که در حالتی‌که می‌خواهید مشتریان تان شما‌را دور از شوخی بگیرند، بایستی به آن‌ها علامت دهید که خودتان را دور از شوخی می‌گیرید و فقط روش برای جاری ساختن این فعالیت طراحی وب سایت ماهر است.

8- از ایده ها یوزرها و مشتریان استعمال فرمایید
وقتی که در اکنون فعال سازی فروشگاه اینترنتی می‌باشید، به‌دنبال راه و روش هایی باشید تا به مشتریان بالقوه خویش برخورد مثبتی را که از مشتریان فعلی خویش اخذ نموده اید آرم دهید. یک قسمت جايگاه بندی اضافه فرمائید که در آن اشخاص بتوانند محصول ها شما‌را مرتبه بندی نمایند و آن گاه تا جایی که می‌توانید نظرها 5 ستاره را اخذ نمایید.
یک قسمت توصیفات اضافه فرمایید که در آن عکس های مشتری را با یک یا این که دو نقل عهدوپیمان درخصوص تجارب فوق العاده ای که آنان از شغل با شما داشته اند، آرم می دهید. از مشتریان بخواهید که محصول ها شما‌را پژوهش نمایند و آنچه در امر آن‌ها دوست دارا هستند و بعد آن‌ها‌را به بلاگ شما اضافه نمایند. هرچه بازدید کنندگان وبسایت شما بیشتر ببینند که اشخاص دیگر تجربیات خرید مثبتی از وب سایت شما داشته اند خواه از روش رسیدگی یا این که توصیفات قابل اعتمادتر ظواهر میشوید و در فیض نرخ تبدیل تارنما شما بیشتر می‌شود.

9- تکان در بین صفحه ها وب سایت را بی آلایش خیس فرمائید
هیچ چیز فروش را سریع خیس از صفحه های بی نظم فرآورده در طراحی وب سایت از فی مابین نمی موفقیت. درصورتی که بازدیدکنندگان تارنما شما پیش از اینکه کالا متبوع خویش را پیدا نمایند، بدون چاره باشند روی ده منوی متعدد کلیک نمایند، سریعاً آن را می بندند و مستقیماً به تارنما حریف مراجعه می نمایند. پیاده سازی ناوبری تارنما را به نحوی اعمال دهید که گروه بندی محصول ها و صفحه ها کالا خویش را برای پیمایش اساسی راحت نمایید. شما می‌توانید کاوش و گروه بندی تولیدها بر پایه ی فاکتور های متعدد را ریلکس خیس نمائید. هرچه پیمایش مجموعه ها و صفحه ها خویش را سهل وآسان خیس فرمائید، مشتریان شما ریلکس خیس قادر است آنچه را که درپی آن میباشند بیابند و خرید را برای آنان آسوده خیس خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: راهنمای دیزاین فرآورده در وبسایت فروشگاهی

10- پرداخت را ریلکس خیس فرمایید
یادتان میاید که گفتیم هیچ چیز فروش را سریعتر از صفحه های بی نظم جنس نمی کشد؟ خب یک تسویه اکانت بی نظم و نا معلوم هم اختلال متعددی را به وجود میاورد..
در حالتی که مراحل تسویه اکانت شما برای شما دردسر ساز باشد، مشتریان خویش را از دست خواهید بخشید. در شرایطی‌که می‌خواهید عموم از شما خرید نمایند، بایستی فرایند خرید را تا حد قابلیت و امکان معمولی و فارغ از دردسر جاری ساختن دهید.
در طراحی وب سایت فروشگاهی، همگی چیز را ظریف و بی آلایش پیاده سازی کنید. به مشتریان خویش این قابلیت را بدهید که در وبسایت شما نام نویسی نمایند یا این که تحت عنوان مهمان تولیدها مهم را محاسبه نمایند. همگی چیز را در خصوص روند به طور کاملً بدیهی بیان نمائید: چه اطلاعاتی برای پردازش خرید نیاز دارید و مشتریان کجا می بایست این داده ها را وارد نمایند. مورد های متفاوت حمل و نقل مو جود را پژوهش فرمائید و هزینه آخری را به آنان بگویید.
همینطور به مشتریان اگاهی دهید که در شکل بروز ایراد در پیشنهاد آنان می بایست چه کاری را جاری ساختن دهند. بعداز اینکه مشتریان پیشنهاد خویش را تصویب کردند، آنها‌را به کاغذ پذیرش پرداخت و خرید هدایت فرمایید و مطمئن گردید که کار های متبوع مشتریان در شایسته ترین شرایط ممکن شکل میگیرد. این دستور، می‌تواند در پیاده سازی فروشگاه آنلاین مداقه خیلی متعددی داشته باشد. ولی که ریلکس بودن خرید از سایت فروشگاهی مهمترین زمینه ای میباشد که شما می بایست به آن دقت نمائید.

11- وب سایت را ریسپانسیو پیاده سازی نمایید
گوشی تحت عنوان دوست داستنی ترین دستگاه برای گشت و گذار در وب از دسکتاپ پیشی گرفته میباشد و یوزرها حتی خریدهای آنلاین خویش را هم به راحتی از روش موبایل گوشی اعمال می‌دهند. در سود در لحاظ داشته باشید که میخواهید مشتریان بیشتر و جدیدتر جذب فرمایید، بایستی مطمئن گردید که ساخت وب سایت شما به طور کاملً برخورد‌گرا یا این که ریسپانسیو میباشد. در غیر این شکل ممکن میباشد کاربان تارنما شمارا سوراخ نمایند و خرید جاری ساختن ندهند.

7- تکنیک های ماهر بودن را در تارنما مد حیث قرار دهید
محور یک سایت فروشگاهی اینترنتی این میباشد که شما از بازدید کننده بخواهید که چیزی را از شما بخرد. در فیض، از آن‌ها می‌خواهید که داده ها حساس مانند داده ها طراحی سایت در مشهد کارت اعتباری خویش را تحویل دهند. در شرایطی‌که سایت شما ماهر نباشد و تمامی چیز ظریف پیاده سازی نشده باشد، یوزرها این عمل را اجرا نداده و خرید را تصویب نمی‌کنند. در صورتی‌که می‌خواهید احساس اتکا را در مشتریان خویش بیدار نمایید، سپرده گذاری در یک تارنما حرفه‌ای ضروری میباشد و در حالتی که می‌خواهید دکان کسب و کار الکترونیک شما پیروز گردد، تولید این اتکا ضروری میباشد.
مراد ما از حرفه‌ای چیست؟ تارنما شما نباید دارنده خطا املایی باشد. خوب میباشد که فونت ها، پالت های رنگی و پاورقی ها را به نحوی پیاده سازی فرمائید که سازش بالایی داشته باشند. عکس های شما نباید طوری به حیث برسند که انگار آن‌ها‌را روی یک iPhone 5 دیرین گرفته اید.
نکته این میباشد که در حالتی‌که می‌خواهید مشتریان تان شما‌را دور از شوخی بگیرند، بایستی به آن‌ها علامت دهید که خودتان را دور از شوخی می‌گیرید و فقط روش برای جاری ساختن این فعالیت طراحی وب سایت ماهر است.

8- از ایده ها یوزرها و مشتریان استعمال فرمایید
وقتی که در اکنون فعال سازی فروشگاه اینترنتی می‌باشید، به‌دنبال راه و روش هایی باشید تا به مشتریان بالقوه خویش برخورد مثبتی را که از مشتریان فعلی خویش اخذ نموده اید آرم دهید. یک قسمت جايگاه بندی اضافه فرمائید که در آن اشخاص بتوانند محصول ها شما‌را مرتبه بندی نمایند و آن گاه تا جایی که می‌توانید نظرها 5 ستاره را اخذ نمایید.
یک قسمت توصیفات اضافه فرمایید که در آن عکس های مشتری را با یک یا این که دو نقل عهدوپیمان درخصوص تجارب فوق العاده ای که آنان از شغل با شما داشته اند، آرم می دهید. از مشتریان بخواهید که محصول ها شما‌را پژوهش نمایند و آنچه در امر آن‌ها دوست دارا هستند و بعد آن‌ها‌را به بلاگ شما اضافه نمایند. هرچه بازدید کنندگان وبسایت شما بیشتر ببینند که اشخاص دیگر تجربیات خرید مثبتی از وب سایت شما داشته اند خواه از روش رسیدگی یا این که توصیفات قابل اعتمادتر ظواهر میشوید و در فیض نرخ تبدیل تارنما شما بیشتر می‌شود.

9- تکان در بین صفحه ها وب سایت را بی آلایش خیس فرمائید
هیچ چیز فروش را سریع خیس از صفحه های بی نظم فرآورده در طراحی وب سایت از فی مابین نمی موفقیت. درصورتی که بازدیدکنندگان تارنما شما پیش از اینکه کالا متبوع خویش را پیدا نمایند، بدون چاره باشند روی ده منوی متعدد کلیک نمایند، سریعاً آن را می بندند و مستقیماً به تارنما حریف مراجعه می نمایند. پیاده سازی ناوبری تارنما را به نحوی اعمال دهید که گروه بندی محصول ها و صفحه ها کالا خویش را برای پیمایش اساسی راحت نمایید. شما می‌توانید کاوش و گروه بندی تولیدها بر پایه ی فاکتور های متعدد را ریلکس خیس نمائید. هرچه پیمایش مجموعه ها و صفحه ها خویش را سهل وآسان خیس فرمائید، مشتریان شما ریلکس خیس قادر است آنچه را که درپی آن میباشند بیابند و خرید را برای آنان آسوده خیس خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: راهنمای دیزاین فرآورده در وبسایت فروشگاهی

10- پرداخت را ریلکس خیس فرمایید
یادتان میاید که گفتیم هیچ چیز فروش را سریعتر از صفحه های بی نظم جنس نمی کشد؟ خب یک تسویه اکانت بی نظم و نا معلوم هم اختلال متعددی را به وجود میاورد..
در حالتی که مراحل تسویه اکانت شما برای شما دردسر ساز باشد، مشتریان خویش را از دست خواهید بخشید. در شرایطی‌که می‌خواهید عموم از شما خرید نمایند، بایستی فرایند خرید را تا حد قابلیت و امکان معمولی و فارغ از دردسر جاری ساختن دهید.
در طراحی وب سایت فروشگاهی، همگی چیز را ظریف و بی آلایش پیاده سازی کنید. به مشتریان خویش این قابلیت را بدهید که در وبسایت شما نام نویسی نمایند یا این که تحت عنوان مهمان تولیدها مهم را محاسبه نمایند. همگی چیز را در خصوص روند به طور کاملً بدیهی بیان نمائید: چه اطلاعاتی برای پردازش خرید نیاز دارید و مشتریان کجا می بایست این داده ها را وارد نمایند. مورد های متفاوت حمل و نقل مو جود را پژوهش فرمائید و هزینه آخری را به آنان بگویید.
همینطور به مشتریان اگاهی دهید که در شکل بروز ایراد در پیشنهاد آنان می بایست چه کاری را جاری ساختن دهند. بعداز اینکه مشتریان پیشنهاد خویش را تصویب کردند، آنها‌را به کاغذ پذیرش پرداخت و خرید هدایت فرمایید و مطمئن گردید که کار های متبوع مشتریان در شایسته ترین شرایط ممکن شکل میگیرد. این دستور، می‌تواند در پیاده سازی فروشگاه آنلاین مداقه خیلی متعددی داشته باشد. ولی که ریلکس بودن خرید از سایت فروشگاهی مهمترین زمینه ای میباشد که شما می بایست به آن دقت نمائید.

11- وب سایت را ریسپانسیو پیاده سازی نمایید
گوشی تحت عنوان دوست داستنی ترین دستگاه برای گشت و گذار در وب از دسکتاپ پیشی گرفته میباشد و یوزرها حتی خریدهای آنلاین خویش را هم به راحتی از روش موبایل گوشی اعمال می‌دهند. در سود در لحاظ داشته باشید که میخواهید مشتریان بیشتر و جدیدتر جذب فرمایید، بایستی مطمئن گردید که ساخت وب سایت شما به طور کاملً برخورد‌گرا یا این که ریسپانسیو میباشد. در غیر این شکل ممکن میباشد کاربان تارنما شمارا سوراخ نمایند و خرید جاری ساختن ندهند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 157
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 43516
  • بازدید کلی : 46526
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی